كبّري شفاهك من دون فيلير


Even if you weren't born with puffy lips, makeup experts tell you that there are some ways that can work magic, once you pick the right colors and apply the right application. Not sure where to start? Let these tricks lead you!

-    Choose a pale lipstick , pink and peach :

 

يقول خبراء مكياج النجوم بأنه كلما كان لون الشفاه أكثر شحوباً، كلما بدت الشفاه أكثر امتلاءاً. فالتدرج الشفاهي لحمرتك يجب أن يكون أدكن بقليل فقط من لون سحنتك حتى لا يمحي الشفاه. فاللون الزهري البيج أو المشمشي مثلاً قادرين على منحك شفاه ممتلئة رائعة!


-    لا تنسي الزوايا:

ميريام الابيض

إذا استخدمت قلم تحديد أدكن بقليل على الزوايا الخارجية للشفاه، وملأتيه بطريقة تجعل من الجزء في الوسط يبدو عارياً، هذا الستايل قادر على أن يمنح شفتيك المزيد من الحجم. 


-    كوني طبيعية:

نصيحة فعالة للغاية في هذا المجال هو اختيار التدرجات اللونية الحيادية الرائجة والإبتعاد عن ما هو داكن للغاية أو زاهي جداً هذا الخريف. 


-    قلم التحديد:

ديانا سمان

Make-up artists use their favorite trick to create the illusion of bigger lips: a yellowish-brown lip liner to draw the contours of the lips, adding some dimension using the pen, and then picking a pinkish brown to color the insides of the lips before applying the blush.

Read also: 5 strange and unexpected uses of lipstick in the video!

 
Add translucent gloss for instant volume.


 

أضف تعليقا