حورية فرغلي ترد على تصريحات ريم طارق وتهاجمها ..فماذا قالت!

نشرت الفنانة حورية فرغلي عبر حسابها الخاص بموقع الصور والفيديوهات "إنستجرام" فيديو ترد فيه على تصريحات طليقة مطرب المهرجانات حسن شاكوش ريم طارق. 

رد حورية فرغلي

بدأت حورية كلامها قائلة "الحقيقة جاية انهاردة اكلمكوا فى موضوع بقالو فترة مضيقنى وساكتة، بس قررت لما يحصلي حاجة زى كدة اشاركوا فيها وتقولولي انا غلطانة ولا لاء".

أضافت "أنا فضلت ساكتة كتير على الموضوع عشان أنا أكبر من كدة ، بس الموضوع زاد عن حده ولازم أتكلم ، ومش حابة أذكر الاسم بس مضطرة عشان أثبت حقى المعنوي ومسمحش أن أهلي يسمعوا الكلام دا عني".


تابعت "الأستاذة ريم طارق طليقة الفنان حسن شاكوش اللى أنا معرفهاش نهائي وعمري ما شوفتها إلا من خلال السوشيال ميديا ، وقولتي أن حسن شاكوش على علاقة بفنانة تالت حرف من اسمها الراء وكلوا مسك فيا أنا وسكت ، لكن تطلعي تقولي أن حورية فرغلي صرحت عن اسم الفتاة اللى ليها علاقة بحسن شاكوش لحد هنا واستوب".

أكدت حورية فرغلي أنها لم تكن تعرف ريم طارق من قبل قائلة "أنتى عايزة تقولى اسمي وخلاص عشان تطلعي ترند وانا ممكن أرفع عليكي قضية تشهير ومصورة كلامك وبعته لريهام سعيد ، وقولتي انك مش هتعتذريلي وانا مطلبطش منك دا لأنك عاملة فيلم هندي ومصدقاه ، أنا عايشة لوحدي وبعيد عن القيل والقال وأكبر من أنى أعرفك".

أنهت حورية كلامها قائلة "أنا بحترم الصغير قبل الكبير وربنا يهديكي لنفسك ولو جبتي سيرتي تاني أنا هتهمك بالتشهير بيا وصدقينى مش هتستحملي ومش هتتخيلي هيحصل فيكي ايه وأسفة على رد الفعل اللى هيحصل".

أزمة حورية فرغلي وريم طارق

يذكر  أن ريم طارق طليقة مطرب المهرجانات حسن شاكوش، قد كشفت عن حقيقة تلميحها عن وجود علاقة تربط طليقها والفنانة حورية فرغلي أثناء زواجهما.

أكدت ريم طارق أن هناك علاقة تجمع حسن شاكوش بإحدى الفنانات التى يتواجد ثالث حرف من اسمها هو الراء ، مما أثار الشك حول الفنانة حورية فرغلي 

إذا أعجبكِ الموضوع اقرئي أيضًا طليقة حسن شاكوش: لن اعتذر لحورية فرغلي أو أتراجع عن كلامي

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب