في أول ظهور بعد استئصال الرحم ... حورية فرغلي توجه الشكر لهؤلاء النجوم

ظهرت الفنانة حورية فرغلي في أول لقاء تليفزيوني بعد خضوعها لعملية استئصال الرحم، ووجهت الشكر للنجوم وجمهورها على سؤالهم ودعائهم لها.

ظهرت حورية فرغلي في فيديو تم تداوله عبر منصات السوشيال ميديا قالت فيه " عايزة أقول مدام صفاء أبو السعود بتفرج عليكي من وأنا صغيرة وطول عمري كان نفسي أكون ضيفة في حلقات حضرتك،شكرا إنك افتكرتيني وبهديلك ورد على قدي صغير وبحبك أوي ونفسي نتقابل على الحقيقة، عاوزة أشكر هوانم الزمن الجميل مدام صفية العمري ومدام ميرفت أمين ومدام ليلى علوي ومدام إلهام شاهين وأستاذ أشرف زكي ومدام مادلين طبر ولطيفة وسميرة سعيد وأحمد زاهر ومحمد رمضان كمان سأل عليا، وناس كتير أوي مش عايزة أنسى حد عشان ميزعلوش".


تحدثت حورية أيضا عن المكالمات التي تلقتها والهدايا التي أرسلت لها قائلة "أنا أتولدت برا وعشت برا وكنت في مدرسة داخلية طول عمري، بابي كان في الكويت ومامي كانت مسافرة وأخويا كان في أمريكا وطول عمري كنت محتاجة للحنان والحنية اللي محستهمش وأنا طفلة، وعمري ما تخيلت أني هحس بيهم زي ما حسيت آخر أسبوع لما الدكتور قرر يستأصل الرحم بالكامل ودا معناه أني مش هيكون عندي أي أطفال زعلت شوية بس الحمد لله أنا راضية، تخيلت أن أولاد إخواتي هما أولادي وأي طفل بشوفه هيبقى ابني".


أنهت حورية حديثها وقالت"أنا أسعد إنسانة في الدنيا لأني عمري ما تخيلت أن في ناس متعرفنيش بتحبني، وبقول شكرا لكل حد دعالي وزعل عشاني وجالي وجاب لي ورد، أنا فخورة أني مصرية لأن معتقدتش في بلد تانية عملت كده مع فنانة مرت بظروف صعبة والناس كلها وقفت جنبها". 


وعدت حورية جمهورها بعودتها للفن مجددا في أقرب وقت ، وأكدت أنها تسعى لاختيار عمل له فكره مختلفة ومميزة من أجل عودة قوية في عالم الفن.

إذا أعجبك الموضوع اقرأ أيضا حورية فرغلي بعد استئصالها الرحم: ربنا مش كاتبلي الجواز وراضية بقضاء الله

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب