بالفيديو .. نيللي كريم تهين الرجال وتصف مقدم برنامج "قعدة رجالة" بلفظ خارج على الهواء !

حلّت النجمة المصرية نيللي كريم ضيفةً على برنامج "قعدة رجالة" في موسمه الثالث، والذي يقدّمه الفنانون خالد سليم ونيقولا معوض وقيس الشيخ نجيب، وخلال الحلقة أطلقت عدداً من التصريحات النارية مهاجمةً فيها الرجال، ولافتةُ إلى أن المرأة أقوى من الرجل.

وواجهت نيللي بهدوء أعصاب استفزازات مقدّمي البرنامج ونصحتهم جميعاً بالذهاب في أسرع وقت الى طبيب نفسي لأنهم معقّدون من المرأة. 

وقالت: "90 في المئة من السيدات هما اللي بيطلبوا الطلاق عشان الست أقوى من الراجل، والست بتطلق عشان الراجل اللي معاها ضعيف ومعرفش يأخذ باله منها، والراجل ملهوش لازمة ووصفت نيللي قيس الشيخ بـ "النطع" مفسرة الكلمة أنه قاعد عالة على المجتمع ومن غير شغلة ولا مشغلة والرجالة مش بتعرف تواجه وعالطول تعمل حوار ومبيعرفش يكلم".


وأضافت: "هناك بعض الرجال كي يشعروا بقوتهم ويفرضوا نفوذهم، يجبرون نساءهم على المكوث في المنزل، كي لا يصبح لها كيان، ولا تتمكن من الاستقرار في المستقبل، وتظل دائماً في حاجة إليه، وليس معنى أنك مصدر الدخل الوحيد بالمنزل، أن تمنح لنفسك صلاحيات التعامل بقسوة دون مراعاة مشاعر زوجتك".

 

شاهدي الفيديوهات :

 

 
الست أقوى من الراجل💪

الست أقوى من الراجل💪.. وعمرك ما تفكر تتجوز ! #قعدة_رجالة3 Nelly Karim OSN @nicolasmowad

Posted by ‎قعدة رجالة - Qa3det Regala‎ on Wednesday, September 30, 2020

 

 

 

وشاهدي أيضا :

 

 
أنا مش متوقع منك كدة!

-انت نطع قاعد مابتعملش حاجة وعالة على المجتمع! -أنا مش متوقع منك كدة #قعدة_رجالة3 Nelly Karim Qays Sheikh Najib - قيس الشيخ نجيب OSN

Posted by ‎قعدة رجالة - Qa3det Regala‎ on Wednesday, September 30, 2020


 

أضف تعليقا