تعرف على حقيقة اختلاف امير كرارة مع السقا واحمد عز

قال الفنان أمير كرارة خلال حواره ببرنامج "حبر سري"، مع الإعلامية أسما إبراهيم، على قناة القاهرة والناس إن مسلسل "نسل الأغراب" تعرض لهجوم كبير رغم أن المسلسل بذل فيه مجهود شاق قائلا "نسل الأغراب تجربة غريبة وشايف أنه اتهاجم زيادة عن اللزوم وفى ناس حبت المسلسل وناس محبتوش ولكن هو ضاف لي والمسلسل اتبذل فيه مجهود كبير". وكذب كرارة شائعة خلافة مع النجم أحمد السقا، مضيفا: "إشاعة خلافاتي مع أحمد السقا كذب والناس كلها عارفة جوه وبره الوسط الفني أن أحمد السقا أخويا، والعلاقة بيننا عائلية".

 

أما عن حقيقة نشوب خناقة بينه وبينه الفنان أحمد عز داخل الجيم قال "مش عارف مين ورا إشاعة خناقتي مع أحمد عز بسبب تشابه فيلم الخلية ومسلسل كلبش، وجالي تفاصيل أننا اتخانقنا مع بعض في الجيم وتعجبت من الكلام". وأضاف أمير كرارة، أن أحمد عز بالنسبة له فنان كبير وجميل، متابعا: "محصلش اى كلام من كلام الخناقة ومفيش بنا حاجة وحشة واللي بيطلع إشاعات عايز يوقع بيننا". واستكمل: "اتقابلنا أنا وأحمد عز كتير مع بعض بعد هذه الشائعات وهو ساكن جنبي في التجمع وبنتقابل طول النهار فى الجيم والشارع واتكلمنا في هذه الاشاعة وبنسخر من الكلام ده".
وعن رأيه في مقالب رامز جلال، قال : "رامز جلال يستحق أننا نجامله ولو طلب اشارك معاه فى مقلب نفسي اشارك معاه نعمل مقلب، وبحب برنامجه قوي وأفكاره مجنونة ومطرقعة وتخيلت قبل كده أنه يستضيف حد من النجوم ونعمل مقلب وهو مش بيرحم".
 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب