هالة صدقي تفاجىء متابعيها بلوك جديد

  •  

     

    فاجأت الفنانة هالة صدقي، متابعيها عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي وتبادل الصور إنستجرام بظهورها بلوك جديد حيث قامت بغيير تسريحة شعرها وقالت هالة صدقي خلال الفيديو الذي نشرته: "عمري ما رفعت شعري كنت معقدة من كده ؛ أي إنسان مش الفنان بس لازم يغير من شكله كل شوية علشان ما يزهقش من نفسه، من زمان ما عملتش شعري كده أتمنى يعجبكم التغيير، شكرا نجلاء من شباب وولاد محمد الصغير، أصحابي هنا اللي هيقولو رأيهم".


    وتلقت هالة صدقي العديد من التعليقات على إطلالتها الجديدة التي نالت إعجاب كل محبيها ومتابعيها فانهالت عليها التعليقات وكانت كالتالي: "الجمال برفع الشعر يبرز أكثر تقاطيع الوجه الجميلة" و"قمر دايما" و"انتي عبارة عن طاقة إيجابية"، و"الشعر حلو عليكي".

    وكانت هالة صدقي قد روت موقفا إنسانيا لمصفف الشعر الراحل محمد الصغير مع فنانة مريضة، خلال تأبينه في احتفالية على هامش مهرجان الجونة السينمائي، تحت عنوان "صالون الصغير" وقالت: "في واحدة صديقة ليا فنانة كان عندها مشكلة صحية كبيرة، وقالتلي أنا نفسي أقص شعري بس مكانتش بتتحرك. قالتلي تفتكري لو كلمت محمد الصغير ممكن يبعتلي حد، قلتلها محمد طول عمره جدع. كلمته وقالتلي محمد لما عرف جه بنفسه، وهو اللي قصلها شعرها. هو له رصيد كبير عندي، حاجات عايزة حواديت".

     

     


     

    أضف تعليقا