فى حب الأحمر.. صورة تجمع هنا الزاهد وزوجة كريم فهمي بإطلالة بنفس اللون

شاركت الفنانة هنا الزاهد جمهورها ومتابعيها صورة جديدة جمعتها مع دانيا البناوي، زوجة الفنان كريم فهمي، وشقيق زوجها أحمد فهمي، وظهرت هنا ودانيا، في الصورة وهما ترتديان ملابس جذابة باللون الأحمر، ونشرت هَنَا الصورة عبر حسابها الشخصي على موقع «إنستجرام»، وكتبت في تعليقها عليها: «في حب الأحمر».

يأتي هذا بعد يوم من مفاجأة قدمها عدد من جمهور الفنانة هنا الزاهد، كانت عبارة عن أغنية من تأليفهم كتبوها خصيصاً من أجلها، وحينها نشرت الفنانة هَنَا مقاطع فيديو عبر خاصية «ستوري» على حسابها الشخصي بموقع «إنستجرام»، لتوجه الشكر إلى معجبيها على مفاجأتهم الجميلة، كما عرضت مقطع الفيديو الذي سجلوا فيه الأغنية بأصواتهم مع دمجها بصور شخصية ولقطات فيديو قصيرة لها.

 

 

هنا الزاهد وزوجة كريم فهمي بنفس الإطلالة

 

 

وقالت هنا الزاهد: «في الأستوريز دي أنا عايزة أشكر الفانز اللي بجد بجد بعتبرهم زي أهلي وعاملينلي مفاجأة وعملولي أغنية من تأليفهم وفرحت أوي لما سمعتها.. أنا عارفة إن صوتكو مش أحلى حاجة بس كفاية إن أنتوا مسكتوا ورقة وقلم وقعدتوا تكتبولي أغنية عشان تبسطوني وبسطوني أوي أوي أوي.. عايزة أشكر مريم وميرو وهنا وميسم وسلمى ومريان وملك وهنا وشهد وروان وكنزي ونوران».

وأضافت هنا الزاهد، عبر مقطع الفيديو لتقديم الأغنية: «بجد مش عارفة أقولكوا إيه بسطوني جدًا وأنا هوري الناس بقى اللي انتوا عملتوه عشاني.. طبعاً مش أحلى الأصوات بس بالنسبة لي أحلى الأصوات.. كفاية تعبكو معايا».

وجاءت كلمات الأغنية، كالتالي: «قالوا عنك أحلى من كل البنات.. قالوا إنك من أحن المخلوقات.. وفي أقل من دقيقة الحقيقة بلاقيها جدعة ومخلصة فعلاً صدق اللي قال.. قالوا عنك أحلى من كل البنات.. قالوا إنك من أحن المخلوقات.. قالوا عنك أحلى من كل البنات.. قالوا إنك من أحن المخلوقات».

 

اقرئي ايضا : فان دام عن وفاة رجاء الجداوي: «أنا مصدوم.. لا أصدق رحيلها»

أضف تعليقا