لسه هتشوف..تعليق نارى من ريهام سعيد بعد تأجيل قضيتها ضد حسن شاكوش

علقت الإعلامية ريهام سعيد عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعى فيسبوك على قرار المحكمة بتأجيل قضيتها ضد حسن شاكوش. 
كتبت ريهام سعيد منشور قالت فيه"على فكرة أنا معرفش إن في قضية النهاردة لحسن شاكوش، أنا هخسرها لأن المحامي اللي كان بتاعي مأخترنيش ومارحش القضية اللي فاتت يمكن ماخدتش حكم يا حسن عشان أنا ماخترنش محامي يخلي باله من حقي بس حقي وحق ولادي عند ربنا انت اخذت عقابك من ربنا بس لسه هاتشوف ربنا هايعمل ايه حسبي الله ونعم الوكيل ويارب تعرف تستحمله".


بداية الأزمة بين حسن شاكوش وريهام سعيد بدات منذ ظهورها في برنامج شيخ الحارة والجريئة، حيث صرحت ريهام أن حسن شاكوش عدوها، لأنها طلبته للغناء في حفل بالساحل الشمالي، حضره معها نجلها ونجلتها لأول مرة، لظروف تعليمهما خارج مصر لكن الحفل لم يتم بسبب تكبر شاكوش. 
وخلال هذه الفترة تطور الخلاف بينهما بشكل سريع ووصل الأمر للسب والقذف عبر السوشيال ميديا ، ولجأت وقتها ريهام سعيد للقضاء. 
يذكر أن محكمة جنح القاهرة الاقتصادية، قررت مد أجل النطق الحكم على حسن شاكوش لاتهامه بالإساءة للمذيعة ريهام سعيد من خلال صفحته على فيسبوك لجلسة غدا من أجل النطق بالحكم.

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب