شقيق ياسمين عبد العزيز: رجل اعمال شهير رفع عليا المسدس وكان هيقتلني بسببها | فيديو

قال وائل عبد العزيز شقيق الفنانة ياسمين عبد العزيز: "لو ياسمين محتاجاني أنا موجود ومش هفرض نفسي عليها، وأنا طول عمري خط الدفاع الأول عنها، لإن والدي كان منفصل عننا".

ولفت خلال لقائه ببرنامج “كلام الناس” المذاع على قناة “إم بي سي مصر”: "اتهددت بالقتل واترفع عليا مسدس من أحد المنتجين بسبب خلاف بينه وبين ياسمين عبد العزيز لإنها مكنتش اخدت حقها كامل في حملة إعلانية عملتها له".

وأكد: "مساندتي لياسمين عبد العزيز هتكون حسب رغبتها ولو مش عايزني أكون معاها أهلا وسهلا ولو مش عايزاني خلاص براحتها".

وتابع: "أحمد العوضي أعرفه من فترة وابتديت اتابعه من مسلسل كلابش 2 وباركت له على دوره، واتقابلنا في فرح أخت أحمد خالد موسى ولكن انا معنديش مشاكل، بس دلوقتي بقينا أصحاب مقربين بعد زواجه من أختي".

وأشار: "أحمد العوضي محاولش يتدخل في أزمتي مع ياسمين عبد العزيز لأن الخلاف أسري، ولكن أنا معنديش مشاكل معاه ودلوقتي بقينا أصحاب".

ولفت:"اشتغلت مع أحمد العوضي في مسلسل "لآخر نفس" وتنبأت له بالبطولة المطلقة".

ووجه شقيق ياسمين عبد العزيز رسالة لها، قائلا:"بقولها بحبك وحشتيني وربنا يخليكي لينا ويشفيكي ويبعد عنك أي شر ويوفقك في حياتك وينجحك وتبقى قد الدنيا علشان انتى قد الدنيا، وبهديلك اغنية تعالى ادلعك".

 
رجل اعمال شهير متزوج من مطربة معروفة رفع في وشي مسدس وكان هيضربني بالنار بسبب دفاعي عن اختي

رجل اعمال شهير متزوج من مطربة معروفة رفع في وشي مسدس وكان هيضربني بالنار بسبب دفاعي عن اختي .. شقيق ياسمين عبد العزيز يحكي تفاصيل واقعة مثيرة لأول مرة تقدر تشوف الحلقه كامله على شاهد (اتفرج ببلاش) https://bit.ly/3GgM3q0 #كلام_الناس #MBCMASR

Posted by ‎MBC مصر‎ on Saturday, June 18, 2022

 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب