غادة إبراهيم: 20 سنة مقطعتش الصلاة وعمري ما قربت من الحرام | فيديو

قالت الفنانة غادة إبراهيم: "كل الرجالة الخاينين ستاتهم زي القمر ومحافظين على بيتهم وأمهات يجننوا ومفيهموش غلطة".

وأضافت خلال لقائها ببرنامج "ونقوم كمان" الذي تقدمه ياسمين الخطيب بقناة "النهار": "أنا برج العقرب مبعرفش أحب إلا بجد، وكنت رومانسية وحبيبة من القلب ومخلصة ومتفانية مع جوزي لكنه خاني مع واحدة مترهلة".

 وتابعت: "بعد طلاقي اتقدملي واحد صاحب جوزي لأنه كان متجوز وصاحب بيت ومكنش ينفع ارتبط بيه لأن العلاقة ما بينا كانت شائكة".

وأكملت: "بعد الطلاق حاول طليقي يكلمني أكتر من مرة، وبيقول لأصحابي أنه محبش في حياته غيري وأنه مش هيتجوز بعدي تاني".

وأردفت غادة إبراهيم: "دخلت السجن 20 يوما ومروا عليا وكأنهم 20 سنة، والقصة أنى كنت بقضى رأس السنة في بيروت زي كل سنة أنا وأختي والأولاد ورجعت يوم 3 يناير قالوا لي المستأجر اللى أخد منك الشقة قبضوا عليه امبارح، وهو كان بيأجر الشقة مفروشة لأجانب وعرب وبيأجر عربيات وأماكن سهر وعنده شركة رجال أعمال".

واستطرد: "الشقة كانت بتاعتي وأجرتها قانون جديد من 2014 والواقعة كانت في 2016 والمحامي بتاعي عرف منه أنها قضة اَداب ومخلة بالشرف، ووقت الواقعة كنت في بيروت، والتهمة كانت إدارة مسكن منافي للاَداب، واللى كان مأجرها مني كان مديها لـ3 اشخاص، وبعد شهرين فجأة لقيت قرار ضبط وإحضاري لنيابة دار السلام، وقالوا لي الشقة كان فيها بنات واتضح أن أعدائي كانوا عايزني أدان في قضية مخلة بالشرف ومنهم الست اللى خانني جوزي معاها وصاحبتها اللى بتعاونها في كل حتة وانضم لهم زوجي السابق وطلع خاين وغدار".

وأكدت: "على مدار 20 سنة بصلي ومبقطعش صلاة، وعلاقتي بربنا قوية وعمري ما اقتربت من الكبائر".

 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب