دنيا سمير غانم توجه رسالة إلى رشوان توفيق بعد أزمته مع ابنته

 

 

وجهت الفنانة دنيا سمير غانم رسالة مؤثرة إلى الفنان القدير رشوان توفيق من خلال حسابها على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، وذلك بعد أزمته مع ابنته الصغرى والتي رفعت "دعوى حجر" على أبيها.

وقالت "دنيا": "أنا مش هنسي أن مامي في عز تعبها ومرضها قالتلي "كلمي الحاج رشوان قوليله يدعيلنا انا وبابي" وانا كلمت حضرتك وكنت بعيط غصب عني وانا بطلب منك تدعيلهم وحضرتك كنت في منتهي الحنية والطيبة.. أنا بس عايزة أقول لحضرتك إن زعلك مايهونش علينا أبدا وان كلنا ولادك وبنحبك".

وأكد الفنان رشوان توفيق خلال لقائه ببرنامج "واحد من الناس" الذي يقدمه الإعلامي عمرو الليثي بقناة "الحياة": "بنتي آية هي وجوزها وابنها رفعوا عليا قضية حجر رغم إني اديتهم حياتي كلها، واللي بيحصل ده هسيبه للقانون يعني، أنا أثق في عدالة القانون لأني أنا مقصرتش مع حد، وبعد عمري ده كله لا أملك إلا تليفونًا محمولًا، وفضل الله عليَّ سبحانه وتعالى هو أن يخرجني من الدنيا آمنًا".

وأضاف: "وزعت تركتي كلها على زوجتي رحمها الله وأولادي، وأتذكر أنني مريت بالكثير من الظروف الصعبة وكانت مراتي تبقى نايمة جانبي وأبص لها وأقولها إنتى فولاذ ومتقوليش ولا تشتكي من ظروفي الصعبة، وأقسم بالله خلال 62 سنة لم تقل لي زوجتي ولو لمرة واحدة بكرة هنعمل إيه رغم الظروف الصعبة اللي مريت بها".

 

 

 

أضف تعليقا