ياسمين صبري تتجاهل شقيقها في يوم زفافه ووالدها يهاجمها: "الفلوس والطائرات تغير النفوس"

كشف الطبيب أشرف صبري قبل بوم من حفل زفاف ابنه الوحيد بلال المقرر أن يتم اليوم 15 أوكتوبر، عن مشاكل عائلية بين بلال والدته وشقيقتيه ياسمين ونرمين.  

 

وأعلن صبري أن والدة بلال وشقيقته لن تحضرن الزفاف ولم تباركن له حتّى، مشيرًا إلى زوجته الحالية عاملت ابنه كأنه ابنها واهتمت بكل تحضيرات الزفاف وتفاصيله.  

 

وأشار الطبيب أشرف صبري إلى أن الفلوس والطائرات تغيّر بالنفوس، ملمحًا إلى ابنته ياسمين التي دائمًا تظهر بحياة البذخ والرفاهية وبطائرات زوجها الخاصة.  

 

وكتب صبري في منشور له في الفيس بوك: "فرح ابني بكره ربنا رزقه باجمل عروسة اما ان امه واخواته الاشقاء رفضوا حتي يباركوله فربنا رزقه بام تانية عملت كل حاجة واخوات تانيين لم تغريهم الاموال ولا طيارات وكدب وخداع اصبح لابني اخوات جدد وام جديدة حفظه الله من شياطين".  

 

 

فرح ابني بكره ربنا رزقه باجمل عروسة اما ان امه واخواته الاشقاء رفضوا حتي يباركوله فربنا رزقه بام تانية عملت كل حاجة...

Posted by Ashraf Sabri on Thursday, October 14, 2021

 

 

وفي منشور آخر قال: "حبيبي ربنا بيدي ام ما خلفتش وبيدي اخوات احن من اخواتك وربنا يخلي ايامك كلها سعادة يا ابني  وحب ولا وجود في حياتنا لناس ليس لهم قيمة في حياتنا فملأت قلوبهم حقد وكره فقط لان بأه معاهم فلوس فعلا الفلوس بتغير النفوس وبتسود قلوب".  

 

 

 

 

حبيبي ربنا بيدي ام ما خلفتش وبيدي اخوات احن من اخواتك وربنا يخلي ايامك كلها سعادة يا ابني وحب ولا وجود في حياتنا لناس...

Posted by Ashraf Sabri on Thursday, October 14, 2021

 

أضف تعليقا