محمد رمضان يستهزأ بعمرو اديب ويسخر منه بطريقة مستفزة | فيديو

 

 

رد الفنان محمد رمضان على الهجوم الذي شنه عليه الإعلامي عمرو أديب في حلقة الأمس من برنامج “الحكاية” على قناة MBC مصر.

ونشر محمد رمضان مقطع فيديو لمشهد من أحد أفلامه، عبر صفحته على مقطع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، رد به على عمرو أديب بطريقة ساخرة، مستهزأ به.

وهاجم الإعلامي عمرو أديب، الفنان محمد رمضان بعد إثارته لموجة انتقادات حادة في الشارع اللبناني بعد جلسة التصوير الخاص به بين ركام انفجار مرفأ بيروت.

وقال "أديب" خلال برنامج "الحكاية" المذاع على قناة "mbc مصر": "لبنان غاضب.. الأستاذ الدكتور محمد رمضان راح اتصور في أنقاض مرفأ بيروت اللي مات فيه ناس كتيرة، وركِّب أغنية وناس كتيرة هاجمته".

وتابع: "اللي زاد وغطا اللي حصل امبارح وأول امبارح الشيء اللي الأستاذ الدكتور محمد رمضان راح واتصور في مرفأ بيروت اللي مات فيه، وقرر أنه يعمل فوتوسيشن هناك وراح واخدها وركِّب عليها أغنية وكأنه هذا الموقع يصلح يتعمل فيه فيديو كليب، واللبنانيين قالولي أنت ملقتش إلا المكان اللي مات فيه الناس".

وأكمل: "هو فاكر أن العالم مقفول ومحدش هيشوف أو يسمع وقفته في المكان اللي الناس ماتت فيه ويحط عليه أغنية، واللبنانيين زهقوا وطهقوا منه.. المهم ربنا يهديه".

 

 

🤷🏽‍♂️

Posted by Mohamed Ramadan on Saturday, September 4, 2021

 

 

 

 

 
عمرو أديب: لبنان غاضب.. الأستاذ الدكتور محمد رمضان راح اتصور في أنقاض مرفأ اللي مات فيه ناس كتيرة بيروت وركب أغنية.. وناس كتيرة هاجمته

عمرو أديب: لبنان غاضب.. الأستاذ الدكتور محمد رمضان راح اتصور في أنقاض مرفأ اللي مات فيه ناس كتيرة بيروت وركب أغنية.. وناس كتيرة هاجمته #الحكاية #MBCMASR إشترك الآن في Shahid VIP من هنا: https://bit.ly/3uJH37m

Posted by ‎الحكاية‎ on Friday, September 3, 2021

 

 

أضف تعليقا