الجمهور يطالب تامر حسني بالتدخل لحل ازمة بهاء سلطان مع نصر محروس

 

تدخل الفنان تامر حسني للصلح بين الفنان دياب والمنتج نصر محروس.

نشر حسني فيديو له من داخل بيت نصر محروس وظهرا فيه بصحبة دياب، وقال فيه: "الحمد لله ربنا قدرني أكون سبب في صلح أخويا وحبيبي دياب على أخويا الكبير المنتج اللي قدمني وقدم أجيال كتير لمصر الأستاذ نصر محروس".

أضاف: تم الصلح في منزله وتغاضى عن كامل الشرط الجزائي الواقع على الفنان دياب، ودي لفتة حقيقي مفيش منتج ممكن يعملها في الزمن ده، شكرا أستاذ نصر شكرا إنك كبرتني ومردتليش طلبي ووقفت جنب دياب لأنه شاب ولسه في أول حياته، كل الشكر أستاذ نصر محروس.

وطالب عدد كبير من متابعي الفنان تامر حسني بضرورة التدخل لحل ازمة المطرب بهاء سلطان الذي توقف عن الغناء منذ عشر سنوات بسبب عقد الاحتكار المبرم بينه وبين المنتج نصر محروس والخلافات التي وصلت الي ساحات المحاكم.

ولم يرد تامر علي كل هذه المطالب، الا ان هناك بعض المعلومات التي تؤكد ان تامر حسني حاول التدخل بالفعل منذ سنوات وفشلت تلك المحاولات .

 

 

 

الحمد لله ربنا قدرني اكون سبب في صلح اخويا و حبيبي دياب على اخويا الكبير المنتج اللي قدمني و قدم اجيال كتير لمصر الأستاذ نصر محروس و تم الصلح في منزله و تغاضى عن كامل الشرط الجزائي الواقع على الفنان دياب و دي لفته حقيقي مفيش منتج ممكن يعملها في الزمن ده شكراً استاذ نصر شكراً انك كبرتلي و مردتليش طلبي و وقفت جانب دياب لإنه شاب و لسه في اول حياته 🙏كل الشكر استاذ نصر محروس

Posted by Tamer Hosny on Monday, August 2, 2021

 

أضف تعليقا