علا غانم تدخل في نوبة بكاء وتطلب إيقاف لقائها مع لميس الحديدي

 

 

حلت الفنانة علا غانم ضيفة علي الإعلامية لميس الحديدي في برنامجها كلمة أخيرة، وتحدثت علا غانم عن الفترة الماضية من حياتها وسبب ابتعادها عن الوسط الفني لمدة اقتربت من 5 سنوات . 


واثناء حديث علا غانم عن بناتها دخلت في نوبة بكاء وطالبت لميس الحديدي بوقف تصوير البرنامج وسرعان ما عادت واستكملت حديثها بشكل طبيعي. 


وقالت علا غانم في البرنامج "في أغسطس 2016 كنت راجعة من أمريكا، وحالتي النفسية كانت زي الزفت، لم أتوقف عن البكاء يمكن شهر..عشان ولادي وحشتهم ووحشوني، ووعدتهم إن مفيش أوجاع تاني."


وأضافت "كنت قادرة أتحمل شغلي وهما في مصر معايا، عشان بشوفهم كل يوم حتى لو نايمين، أصحى الصبح ممكن نفطر مع بعض وأنزل الشغل. لما سفرتهم بعد الثورة بقى في مسافة بعيدة، فعشنا حوالي 9 سنين في ألم، وجع داخلي كل مرة أنزل مصر بحاول أتغلب عليه وأتناساه. طبعا مكالمات كل يوم مع بعض لكن أنا سعيدة إني مشيت."


 وتعرضت علا غانم للسخرية من قبل بعض رواد مواقع التواصل الاجتماعي ووصفوا دموعها بالتمثيل واشاروا أن علا غانم ليست بالنجمة الكبيرة صاحبة التاريخ الفني الكبير لكي يحتفل بعودتها للساحة الفنية مجددا. 

 

شاهدي الفيديو : 

 

 
علا غانم تدخل في نوبة بكاء على الهواء لهذا السبب وتطلب إيقاف التصوير مع لميس الحديدي

"وعدت بناتي مفيش ألم تاني" .. دموع علا غانم علي الهواء وتطلب إيقاف التصوير😢 شاهد اللقاء الكامل - https://bit.ly/3x06x25 #كلمة_أخيرة #لميس_الحديدي #ON

Posted by ‎كلمة أخيرة مع لميس الحديدي‎ on Saturday, June 26, 2021


 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب