تهديد بقتل ياسمين عبد العزيز على طريقة سوزان تميم!

كشف الفنان وائل عبد العزيز عن تلقيه تهديدًا صادمًا بقتل شقيقته الفنانة ياسمين عبد عزيز بطريقة أبشع من مقتل النجمة اللبنانية الراحلة سوزان تميم، من قبل حساب على موقع "فيس بوك".  

 

وبادر وائل إلى نشر صورة الحساب، مناشدًا مباحث الانترنت في مصر، للبحث عن مرسل التهديد، مؤكدًا أن الخلافات الحالية لا تصل إلى حد التهديد بالقتل.  

 

وعلق وائل عبد العزيز علي الرسالة قائلًا: "هي وصلت للتهديد بالقتل..عموما ياما دقت علي الراس طبول..ياريت مباحث الإنترنت تشوف الموضوع ده".  

 

 

 

هيا وصلت للتهديد بالقتل .. ⁉️ عموما ياما دقت عالراس طبول ياريت مباحث الانترنت تشوف الموضوع ده ..

Posted by Wael Abd Elaziz on Wednesday, June 23, 2021

 

 

 

 ورد وائل على رسالة تهديد أطلقتها ليلى الابنة الكبرى لرجل الأعمال محمد حلاوة طليق ياسمين، وكشف للمرة الأولى عن مناسبة التقاط الصور المتداولة طوال اليوم لياسمين مع عائلة حلاوة مؤكدًا أنها من يوم ميلاد سيف ابن ياسمين، الذي تم تنظيمه عقب طلاقها من محمد حلاوة.  

 

 

 

وقال وائل عبر حسابه بموقع الفيس بوك: "حق الرد علي موضوع الاستاذه المحترمه بنت الناس المحترمين الاستاذ محمد حلاوه .. يا استاذه ليلي ده عيد ميلاد سيف ابن اختي وكان بعد طلاق ياسمين بمده طويله بحضور صحاب كتيره وشهود علي وجودك انا بقي مش عارف هو حضرتك كنتي فرحانه في الصور معانا عشان فرحتنا وبتحبينا زاي ما كنتي طول عمرك بتقولي والا لرجوع والدك الي احنا خاطفينه منك الصراحه".  

 

 وتابع: "ولو ياسمين بتحاربك طوال ال ١٧ سنه جايا ليه بعد الطلاق تسانديها انتي جوز حضرتك .. ياريت نراعي العشره والسنين ونراعي ان الطرفين متجوزين حاليا ونقفل علي كده لان انا الي هرد مش هيا خالص .. وعفا الله عما سلف".  

 

 

حق الرد علي موضوع الاستاذه المحترمه بنت الناس المحترمين .. يا استاذه ليلي ده عيد ميلاد سيف ابن اختي وكان بعد طلاق ياسمين...

Posted by Wael Abd Elaziz on Thursday, June 24, 2021

 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب