بعد حذف حمو بيكا أغنيته.. محمد شاهين: أنا غلطت في حق نفسي

 

 

فاجأ الفنان محمد شاهين، جمهوره ومحبيه، بإعترافه بالخطأ لتقديم أغاني المهرجانات، وذلك بعدما حذف مؤدي المهرجانات حمو بيكا أغنيته الذى تعاون فيها معه.

ونشر "شاهين" منشور يعرب فيه عن ندمه لتعاونه مع بيكا بعد هذه الأزمة، بقوله: "موهبتي ملكة من عند ربنا سبحانه وتعالي، وثقتي فيه كبيرة و متأكد أن ربنا شايل الخير، أنا غلط وبعتذر عن غلطي في حق نفسي".

وكان شاهين مؤدي المهرجانات قد هاجم حمو بيكا من خلال حسابه الشخصي عبر موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، بسبب طرح الأخير الديو الغنائي الذي يحمل عنوان، "انا قلبي شايل وجع" على موقع "يوتيوب" دون علم محمد شاهين.

وكتب عبر فيس بوك: "امبارح المحترم بيقول عليا اللي اسمه محمد شاهين أنا هقولك حاجة واحدة يا بني حسبي الله ونعم الوكيل في اللي فرضك علينا وعملك قيمة".

أضاف "شاهين": "والله العظيم أنا روحت أغني الأغنية دي بس قلة حيلة وفقدان أمل لكن من جوايا وأنتم عارفين لا شكلى ولا فني اللى بحبه عشان اروح اعمل كده.

وتابع: دى كانت غلطة وذلة منى فقط لا غير وانا ما يشرفنيش اغنى مع حد مش مقدرنى ومش على دراية بأى شئ ولا يفقه فى المزيكا اى حاجة، مردفا: انا هجيب حقى كده كده واستنوا منى اللى دايماً متعودين عليه".

 

 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب