مي عمر للعرافة : اعتذرت عن مسل "نسل الأغراب" و كان نفسي أبقى زي أحمد زويل و أنا صغيرة

 

قالت الفنانة مي عمر، إن التردد أكبر مشكلة تواجهها وتسبب لها مشكلات كثيرة في حياتها، موضحة: "التردد ممكن يعطل نجاح أي شخص، بيخليني مش عارف أتخذ قرارات صح ولا غلط، وممكن أضيع فرص حلوة بسبب التردد".
 

وحول ما إذا كانت تشعر بالغيرة أضافت مى عمر ، خلال حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة، مقدمة برنامج «العرافة» الذي يعرض عبر شاشة "المحور" ، الغيرة شعور إنساني، بغير ممكن من حد عمل حاجة انا معملتهاش ونجاح أنا منجحتهوش، انجاز معين أنا لسه متأخرة عليه".

وتابعت: «كنت بغير ونفسي أبقى زي أحمد زويل وأنا صغيرة في المدرسة، مكنش نفسي أبقى عالمة، كان نفسي أحصل على جائزة عالمية زيه، وكان نفسي أحقق حاجات محدش حققها، كنا بندرسه وعرفنا إنه كان بينام قليل جدا، وبينام في اليوم 4 ساعات، وقلت همرن نفسي إني هنام 4 ساعات، وكنت بذاكر جامد جدا ودحيحة وكنت جايبة 96.5% في الثانوية العامة، وكنت كل يوم بقلل ساعات نومي عشان أوصل لـ4 ساعات، ومعرفتش أوصل لهم».

 

 

 

 
مي عمر : كنت بغير من أحمد زويل جدًا !!

مي عمر : كنت بغير من أحمد زويل جدًا !! #العرافة #قناة_المحور

Posted by Mehwar TV on Friday, May 7, 2021

 

 

وكشفت الفنانة مي عمر سر اعتذارها في البداية عن المشاركة في مسلسل نسل الأغراب مع النجمين أحمد السقا وأمير كرارة وإخراج زوجها محمد سامي ، و قالت مي عمر: "مش خيانة، بس بقيت أحس إن شغلي مع محمد مضر ليّ وله، لأني بحس إن مجهودي بيترمي في الأرض، لأن مهما عملت بيسيبوا أي حاجة أنا عملتها ومجهودي وتعبي وبيقولوا واسطة".

وأضافت «عمر"  "قلت له أرجوك مش عاوزة أعمله، لأنه من أهم الأعمال في شهر رمضان، ومحمد مخرج متميز وبيطلع الممثلين بشكل مختلف، لكن لما بشتغل معاه مش باخد حقي بشكل كافي، وهو عندي ومش بيهمه كلام الناس ومش بيفرق معاه".

 

 

 
مي عمر عن اعتذارها لدورها في مسلسل نسل الأغراب

مي عمر عن اعتذارها لدورها في مسلسل نسل الأغراب #العرافة #قناة_المحور

Posted by Mehwar TV on Friday, May 7, 2021

 

 

 

أضف تعليقا