حقيقة وفاة الفنانة ميار الببلاوي بمضاعفات فيروس كورونا 

حالة من الغضب الشديد انتابت الفنانة ميار الببلاوي بعد أن شاهدت العديد من الصفحات المهتمة بأخبار نجوم الفن بنشر صورتها وتؤكد إنها قد رحلت عن عالمنا، ولم تجد ميار الببلاوي امامها سوي إعادة نشر الصورة مجددا عبر حسابها علي موقع فيسبوك والتعليق عليها بشكل شديد اللهجة . 


وقالت ميار الببلاوي في تعليقها "هههه لا حول ولا قوه الا بالله خلونى توفيت وكمان بالكورونا طب اقول ايه بس الناس دى بتعمل كده ازاى حسبى الله ونعم الوكيل لمحرد يزودو عدد المشاهدات واللايكات ومش مهم انهم يفولوا على الناس ولا انهم يتعبوا نفسيته الى فاكراه انهم لما بيكتبوا كده على حد بيقابل وجه ربه اوام وانا مش خايفه من لقاء الله لاخوف ولا فزع من لقاء الله ومن احب لقاء الله احب الله لقاءه بس بلاش فى الغربه ونفسى اشوف ابنى وامى حرام عليكم ادعولى ارجع بالسلامه بعد الحمد لله متحسنت صحتى وجايه قريب لله الامر من قبل ومن بعد"، وتفاعل معها الكثيرون من محبيها وأصدقائها الذين تمنوا لها دوام الصحة والعافية .  


 وكانت الفنانة والإعلامية ميار الببلاوي قد تعرضت لعدة شاعئات خلال الفترة الماضية منها خلع الحجاب والذي حرصت علي نفيه تماما من خلال منشور لها قالت من خلاله "اتقوا الله الصوره دي قديمة من الشتا اللي فات، والله لوضعوا الشمس على يميني والقمر على يساري ما أخلع الحجاب.. اللهم ثبتني".


وأضافت "ده آيس كاب مغطي شعري كله اللي باين ورا دا مش شعري، دا فرو طالع من الأيس كاب ورقبتي كنت مغطياها بالكوفية".


وأنهت "أرجوكم بلاش جلد وتنبؤ.. أنا حجابي تاجي.. مش هاجي على آخر عمري أدور على سوء الخاتمة.. اللهم ثبتني وإياكم.. أسألكم الدعاء".

 

 

هههه لا حول ولا قوه الا بالله خلونى توفيت وكمان بالكورونا طب اقول ايه بس الناس دى بتعمل كده ازاى حسبى الله ونعم الوكيل...

Posted by Mayar Elbeblawy on Friday, December 4, 2020


 

أضف تعليقا