رامي جمال يتصدر تويتر بعد إعلانه إصابته بمرض البهاق وهؤلاء النجوم دعموه

تصدر هاشتاج رامي جمال موقع التواصل الاجتماعي للتدوينات القصيرة «تويتر»، وذلك بعد إعلانه عن إصابته بمرض البهاق الجلدي بساعات عبر حسابه الشخصي بموقع «إنستغرام».

وقال رامي: «الحمد لله الذي أحبني ف ابتلاني وقدرني على الصبر من فتره ظهرت بقع بيضا في جسمي وبالكشف عرفت أنه البهاق وجربت أنواع علاج كتير ودكاترة كتير ومفيش فايده رضيت وسلمت أمري لله علشان عرفت أن الزعل بيزوده وكفايه شغلنتي وصعوبتها والقلق الدائم من المستقبل».

 

اقرئي ايضا : حسين الجسمي سفير رسالة التسامح من الإمارات إلى العالم

 


وتابع: «وفعلاً بقي بيزيد لدرجه لفتت نظر ناس كتير إللي بقي يقوللي هتتعامل إزاي وإنت فنان وإللي يخاف يسلم وإللي يسألني هو ده معدي أنا بقالي سنة فعلاً لو عندي حفلة أو تصویر بتعب على ما أشوف طريقة أخفيه بيها لدرجه خلت ناس تقوللي شوف بیزنس تاني أعمله علشان الناس مش هتقبلك كده فكرت في كلامهم بصراحة ولقيت أن عندي حلين فعلاً شكراً لحد كده على الشغلانه دي رغم حبي ليها وعدم معرفتي بغيرها».

واختتم حديثه قائلاً: «یا أما مش هداريه تاني وتقبلوني بيه وترحمو كل إللي ربنا ابتلاهم بيه من نظرة انو شكلو غريب الحمد لله على نعمة الأهل لأنهم الوحيدين إللي بيقبلو الواحد زي ما هو طولت عليكم بس قلت أشرككم في حياة فنان».

 

اقرئي ايضا : حسين الجسمي يطرح أغنيته الجديدة «خطير».. هل تحقق نجاح أغنياته السابقة؟

 

ودشن رواد موقع «تويتر» هاشتاج رامي جمال دعماً له، كما سارع الفنان تامر حسني بدعم رامي من خلال كتابته عبر حسابته بمواقع التواصل الاجتماعي، وكذلك الفنانة إليسا وأمير طعيمة وآخرون.
 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب