تعرف على موقف زوجة رامي جمال بعد إصابته بمرض البهاق

علقت ناريمان زوجة الفنان رامي جمال على إعلان إصابته بمرض البهاق من خلال خاصية الستوري عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام.

ونشرت ناريمان صورة لبوست رامي جمال، الذي أعلن من خلاله تفاصيل مرضه، وكتبت: «أعتقد بعد كل طاقة الحب اللي شوفتها دي مش محتاج كلام تاني».

 

اقرئي ايضا : حسين الجسمي سفير رسالة التسامح من الإمارات إلى العالم


وأعلن رامي جمال إصابته بمرض البهاق متسائلاً هل سيتقبل الجمهور له بهذا الشكل أم يعتزل الفن، قائلاً: «الحمد لله الذي أحبني فابتلاني واقدرني على الصبر من فتره ظهرت بقع بيضا في جسمي وبالكشف عرفت أنه البهاق وجربت أنواع علاج كتير ودكاترة كتير ومفيش فايدة رضيت وسلمت أمري الله علشان عرفت أن الزعل بيزوده وكفاية شغلانتي وصعوبتها والقلق الدائم من المستقبل».

وتابع: «وفعلاً بقي بيزيد لدرجه لفتت نظر ناس كتير اللي بقي يقوللي هتتعامل ازاي وانت فنان واللي يخاف يسلم واللي يسألني هو ده معدي أنا بقالي سنة فعلاً لو عندي حفلة أو تصویر بتعب علي ما أشوف طريقة أخفيه بيها لدرجة خلت ناس تقوللي شوف بیزنس تاني اعمله علشان الناس مش هتقبلك كده فكرت في كلامهم بصراحه ولقيت إن عندي حلين یا فعلاً شكراً لحد كده على الشغلانة دي رغم حبي ليها وعدم معرفتي بغيرها».

 

اقرئي ايضا : حسين الجسمي يطرح أغنيته الجديدة «خطير».. هل تحقق نجاح أغنياته السابقة؟

 

واختتم حديثه قائلًا: «یا إما مش هداريه تاني وتقبلوني بيه وترحمو كل اللي ربنا ابتلاهم بيه من نظرة إنو شكلو غريب، الحمد لله على نعمة الأهل لأنهم الوحيدين اللي بيقبلو الواحد زي ما هو طولت عليكم بس قلت أشرككم في حياة فنان».
 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب