تامر حسني يرد بطريقة مؤثرة على السخرية من صوره

قام رواد مواقع التواصل الاجتماعي قبل أيام بتداول صورة قديمة للفنان تامر حسني، أثارت الكثير من السخرية، ما دفع بتامر إلى الخروج عن صمته، عبر نشره رسالة على الفايسبوك استعاد فيه ماضيه عندما كان فقيراً يحلم بالتقاط صور كالمشاهير، وقال إنّ هذه الصورة صنعت من نجماً.

 

اقرئي أيضاً: لماذا يحتجز تامر حسني ياسمين عبد العزيز؟

 

وأعاد تامر نشر الصورة للتأكيد أنه لا يخجل بها وكتب "لمن يهمه الأمر .. من يومين نزلت صوره ليا وانا صغير وشغلت ناس كتير وفضلوا يتريقوا على الصوره في الحقيقه اني فالوقت ده فعلاً كنت بحاول اقلد المشاهير في صورهم وافلامهم وحراكاتهم وبغض النظر عن ان فالوقت ده كانت الموضات شبه كده وانا بقول شبه كده لأني كنت ولد صغير معندوش فلوس نهائي يشتري لنفسه حاجه غاليه، ولا عنده اب يشتريله حاجه اصلاً.".

وتابع قائلاً "اللي عايز اقوله اني من يوم الصوره دي وانا حالف اني اتصورها بجد وانا مشهور الصوره دي بتثبت لأي شاب ايجابي ان مفيش مستحيل واللي عايز يتريق على الولد اللي فالصوره هقوله يا رب تنجح زيه".

 

اقرئي أيضاً: تامر حسني وياسمين عبد العزيز في عمل واحد للمرة الأولى

 

وختم قائلاً "انا فخور بالصوره دي وانهارده بقول للولد الصغير ده انت راجل عشان حلمت بحلم وحققته وبدأت من تحت الصفر ووصلت لحلمك بمجهودك وعرقك وكمان اشتغلت شغلانات كتير فيها شقى وتعب عشان تصرف على اهلك من وانت فالسن ده شكراً يا ولد يا صغير اصرارك عمل مني راجل انسان فنان اسمه تامرحسني".

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب