مي فاروق تطرح أحدث أغانيها كل الحبّيبة تزامنًا مع يوم الحب

طرحت الفنانة مي فاروق أحدث أعمالها الغنائية بعنوان كل الحبّيبة، تزامنًا مع عيد الحب الذي وافق أول أمس الأربعاء 14 فبراير، عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب. 

وأغنية كل الحبيبة، من كلمات الشاعر الغنائي تامر حسين، والملحن عزيز الشافعي، والموزع الموسيقى أحمد الموجي، والأغنية من إخراج إيهاب العادلي وأحمد الششتاوى، وتوزيع شركة ديجيتال ساوند.

وتناولت مي فاروق فيديو كليب كل الحبيبة، في إطار رومانسي بسيط، من خلال ظهورها داخل ستوديو تصوير، وتقوم بعمل جلسة تصوير، وأثناء ذلك تعبر عن فرحتها وشعورها بالسعادة مع حب جديد.

كلمات أغنية كل الحبّيبة

وجاءت كلمات أغنية كل الحبّيبة، كالتالي:عارِف كُل الحبّيبة، وكلامهم على أغانيهم، وعدد ناس فرحانه بيهم، أنا عشقي أكتر بشوية، مرة أو اثنين لا ميه، مين فيهم شاف الطيبة، أتحدى أحن ما فيهم لو شوفوا طيبتك بعينيهم، زي ما شُفتها بعينيا، يجوا يشوفوا الحنيه، تعرف ساعات بأستكرتك، على نفسى لما بأبصُ لك، ولما بأسمع ندِهتك، ياما بعينيا أصورك، كل الكلام اللي اتكتب، فى الحُب قبلك ده اتلغىّ، إنت الوحيد اللى اتوهب، وصف الحياة دي كُلها، بكرة يتقال أسامينا، لقلوب لسه بيتلاقوا، هايقلوا فى اتنين ياما دقوا، من الدنيا جمال ليالها، كانوا أغلى حبايب فيها، ده إحنا فى دنيا لوحدينا، ومفيش زينا هنا تاني، لاقيا في حُضنك ده مكاني، طول مانا شايفاك حواليا، أنا مابغمضشى عينيا.

إذا أعجبكِ هذا الموضوع إقرئي أيضًا : الناس ملهاش دعوة .. مي فاروق ترد على منتقدي فارق السن بينها وبين خطيبها

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب