شفط دهون وتكميم.. محمد فؤاد يروي تفاصيل فقدانه للوزن

أعلن الفنان محمد فؤاد خلال لقائه في برنامج كلام ناس مع الإعلامية ياسمين عز والذي يعرض عبر قناة أم بي سي مصر عن إجرائه لعملية التكميم التي أجراها بعد فشل عمليات شفط الدهون.

رحلة محمد فؤاد لفقدان الوزن

أوضح محمد فؤاد عن فشل عمليه شفت الدهون قائلا "عملت مرتين شفط دهون بهدلوني وكنت بخس واتخن وبقول للناس نصحية أوعوا حد يعمل شفط دهون".

تابع افضل حاجة عملتها تكميم المعدة برغم من انني سمعت عنها كلام وحش لكن ربنا سترها معايا.

أضاف كان لازم أعمل العملية لاني كنت هتعب وشغلي باظ وكنت هدخل في مشاكل صحية وصحابي هما اللي حجزولي عند الدكتور.


أوضح محمد فؤاد خلال اللقاء عن خلاقه مع هنيدي قائلًا "فيه أكتر من اني عايزك يا هنيدي، وأنا لقطتك عن غيري من أفلام للأستاذ عادل إمام عشان أفرشلك فرصة عشان الناس تشوفك حلو، فيه أكتر من كده حب.. أنا ساعات أقولها لو واحد قريب هنيدي في الفن مش هيديله المساحة دي هيطمع لنفسه خايف يفتح لحد فرصة، وأنا معنديش أخاف منها.. أنا مطرب لو فشلت هبقى مطرب".

تابع بس أنا كنت واخد رهان على نفسي اني هقدم السينما اللي الناس مستنياها، واحد زي هنيدي شايفه أكبر من أنه يعمل مشهدين في فيلم أو يعمل فيلم مش مدروس كويس وهو عامل 25 فيلم قبلي وجه الفيلم عندي أجره 5 آلاف جنيه، طب يعيش بيهم إزاي؟، طب نجاحه فين؟، قولت للمنتج 5 آلاف جنيه إيه يعمل بيهم إيه أكتبله 15 ألف جنيه، ومش محتاج حب أثبته لهنيدي أو لغير هنيدي.

يذكر ان النجم محمد فؤاد طرح أحدث أغنياته بعد غياب، والتى جاءت بعنوان "علو السما" الأغنية الثانية للفيلم الرومانسى الكوميدى المطاريد، من تأليف صلاح الجهينى وعزت أمين، منتج منفذ محمد نصّار، وإخراج ياسر سامي.

إذا أعجبكِ الموضوع اقرئي أيضًا انهيار محمد فؤاد في جنازة شقيقه

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب