هل أصيب تامر حسني بهذا المرض؟

أعلن الفنان تامر حسني عبر حسابه الخاص بموقع الصور والفيديوهات "إنستجرام" عن تعرضه للاكتئاب بسبب الأحداث المؤلمة الجارية. 

حقيقة مرض تامر حسني 

نشر تامر حسني فيديو يوضح كيفية العلاج من طنين الأذن قائلًا "صباح الخير معلش هو موضوع بره الأحداث اللي بنعيشها شويه بس مرتبط ارتباط نفسي .. الفترة دي زادت الشكوى عند ناس كتير بسبب الاكتئاب و الحزن من الأحداث الحالية أو غيرها و الحقيقة اني واحد منهم الاكتئاب ده ممكن يبقى سبب في حاجه اسمها طنين الأذن وممكن تيجي برضو من حاجات تانية و التعب ده هو ان الشخص فجأة يسمع صفارة او ما يشبه في اذنه طول الوقت و مش بتروح ابداً و ملهاش علاج و ناس بقالها سنين كتير بتعاني منه و عايشين بيها".

تابع "الحقيقه الفيديو ده ممكن يبقى سبب في علاج ناس كتير ان شاء الله .. ارجوكم ارجوكم ابعتوه لكل الناس عشان ممكن حد من حبايبكم يكون عنده و انت متعرفش".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)


أضاف "هي طريقة علاجية سهله هتتعمل زي ما في الفيديو ممكن تخفوا من أول مره و ممكن تكرروا الطريقة دي ٨ مرات لو بتتحسن كرره كل يوم لحد ما تخف تماماً و لو جسمك مستجابش للطريقة دي خد الحل الثاني ادويه ڤيتامين zinc و milga و مع الوقت هيتحسن ان شاء الله …اللي خلاني اكتب عنه ان بعض الدكاتره بيصنفوه انه مالوش علاج و على المريض انه يتعايش معاه طول عمره و الطريقة دي بالفعل جابت نتيجة عظيمة الحمد لله ". 

آخر أعمال تامر حسني 

يذكر أن عرض مؤخرًا لتامر حسني فيلم تاج ضمن أفلام عيد الأضحي .


شارك في بطولة فيلم "تاج" بطولة تامر حسني، ودينا الشربيني، وساندي، وبيومي فؤاد، وهو من تأليف تامر حسني وإخراج سارة وفيق.  

تدور أحداث فيلم "تاج" في إطار كوميدي فانتازي حول شخصية البطل الخارق أو الـ"سوبر هيرو"، ويجسد تامر حسني شخصيتين لشقيقين توأمين اسمهما تاج وهارون، ويمران بالعديد من الأزمات، أما الفنانة دينا الشربيني فتجسد دور مدرسة موسيقى.

إذا أعجبكِ الموضوع أقرئي أيضًا تامر حسني يشيد بأداء بسمة بوسيل لأحدث أغانيها

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب