رسالة رومانسية من بسمة بوسيل لتامر حسني.. هل عادت لعصمته؟

تصدر اسم الفنان تامر حسني وطليقته بسمة بوسيل الترند على مواقع السوشيال ميديا وذلك بعد رد بسمة بوسيل علي رسالة تامر حسني بعد حديثه عن عدم ربط أغانيه بحياته الشخصية وتوجيهها لأي شخص.

نشرت بسمة بوسيل عبر خاصية ستوري بحسابها الخاص بموقع الصور والفيديوهات "إنستجرام" رسالة قالت فيها "يا تيمو أنت كمان عندي زي ما أنا عندك وربنا يوفقك في شغلك". 

 

الصورة من حساب بسمة بوسيل على إنستجرام

 

وكان ردها بعد رسالة تامر التي قال فيها أنه لايقصد أحد أبدا بأغانية قائلًا "ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطوه بحياتي الشخصية، ده غلط يا جماعة، أولا مش أنا اللي ممكن أعمل كده"

وأكد مدى احترامه وحبه لبسمة قائلًا "رغم الظروف الحالية ... مازلت أكن لبسمة كل الحب والاحترام، ده غير إن هي شاركتني في اختيار أغانيا ومهما يحصل دي في دمي وأم أولادي وعلاقتنا كويسة جدا دلوقتي ولو طلبت عنيا مش هتأخر".

 

الصورة من حساب تامر حسني على إنستجرام 

 

تابع "تاني حاجة أنا بحب أهزر معاكم دايمًا من يوم طلوعي لو في أغنية أو نكتة حلوة أو إفيه حضر في دماغي أنا على طبيعتي معاكم، ثالث حاجة الفنان الحقيقي اللي بيعبر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم، يعني أنا بفرح لما بلاقي أغانيا بتغنوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكم تقولوه إنتوا". 

يذكر أن عرض مؤخرًا لتامر حسني فيلم "تاج" ضمن أفلام عيد الأضحى، وشاركه البطولة دينا الشربيني، وساندي، وبيومي فؤاد، وهو من تأليف تامر حسني وإخراج سارة وفيق.

إذا أعجبكِ الموضوع اقرئي أيضًا على طريقة باربي.. بسمة بوسيل تخطف الأنظار في أحدث ظهور لها

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب