هشام عاشور يعلق على زواجه من نيللي كريم.. الجوازة دي ضرتني

تحدث الفنان هشام عاشور على الانتقادات التي يواجهها مؤخراً بسبب عمله مع زوجته الفنانة نيللي كريم في رمضان الماضي في مسلسل "عملة نادرة"، بالإضافة إلى ظهوره معها في مسلسلها "روز وليلى"، وذلك خلال لقائه مع الإعلامية فاطمة مصطفى في برنامج الراديو 9090. 
علق عاشور مازحًا "الجوازة دي ضرتني جامد.. أنا راجل بطل يعني فضلت 27 سنة بتمرن 8 ساعات في اليوم ومبفكرش في حاجة تانية، علشان كده بقت طريقة تفكيري دلوقتي بركز على التدريب في الحاجة اللي عاوزها، ومش برد ولا بسمع لأي كلام لحد ما أحقق طموحي".
تحدث هشام عن حديث دار بينه وبين زوجته قبل زواجهما قائلا "قبل ما أتجوز نيللي قالتلي خلي بالك أنت ممثل تقيل بس فكرة إننا مع بعض هتحط عليك ضغط كبير، لأن الناس هتقارنك بيا وإحنا عارفين القصة دي من الأول، ولكن لما الناس تشوف فيا ممثل بجد وبأثر بطريقة معينة هيبتدوا يفصلوني عن نيللي ويبصولي بطريقة تانية".
يذكر أن مسلسل "عملة نادرة" من تأليف مدحت العدل وإخراج ماندو العدل، وبطولة: نيللي كريم، جمال سليمان، جومانا مراد، أحمد عيد، كمال أبو رية، فريدة سيف النصر، ندا موسى، محمد لطفي، علي الطيب، مريم الخشت، هشام عاشور، نهى صالح، ومحمد فهيم، بالإضافة إلى عدد كبير من الفنانين الشباب.

إذا أعجبكِ هذا الموضوع يمكنكِ الإطلاع على هل نيللي كريم حامل ؟.. زوجها هشام عاشور يكشف حقيقة الأمر

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب