تنمر مرفوض.. مدير أعمال شيرين عبدالوهاب يعلق على تقليدها في ستديو 23

نشر مدير أعمال الفنانة شيرين عبد الوهاب عبر حسابه الخاص بموقع التواصل الاجتماعي تويتر عن قيامه باتخاذ الإجراءات اللازمة ضد برنامج ستديو 23 والذي يعرض على شاشة mbc.
كتب إيهاب صالح  في تغريدته "اللي هقولوا ده رأي شخصي عيب جدا من قناة محترمة زي mbc1 إن يطلع حاجة زي كدة على فنانة كبيرة وعظيمة زي شيرين وده تنمر وقلة أدب أنا كمدير أعمالها ف أكيد هناخد الاجراء اللازم على طول".
كانت الفنانة ريما عبد الله ظهرت في فيديو وهى تقلد شيرين عبد الوهاب بنفس تسريحة شعرها فى كليب اغنية جرح تانى بدأت تغير كلمات الأغنية الأساسية وأشارت فى الفيديو الى الأزمة التى مرت بها شيرين عبد الوهاب فى الفترة الأخيرة. 
استعملت ريما نفس اللحن بدأت في تغير الكلمات قائلة ضرب تاني هو قلبي لسه طاب من الأولاني.. أروح له تاني هو قلبي ينسى ضربه الأولاني، وقعت مرة وقمت من السرير تاني.. ضربت مرة وقلت ضرب الحبيب غالي.. وقعت مرة وقمت من السرير تاني ضربت مرة وقلت ضرب الحبيب غالي… من النهارده مفيش إدمان مفيش ألوان من النهارده شرب مفيش ده كمان مفيش يا زمان من النهارده مفيش أعداء مفيش أصحاب من النهارده مفيش إدمان مفيش أصحاب والله يعوض على الأيام وعلى الليالي. 
 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب