غضب ايمن بهجت قمر من احد زملائه بسبب انقاد اغنية بهاء سلطان.. انصح نفسك الاول

وجه الشاعر أيمن بهجت قمر هجومًا على أحد العاملين في الحقل الموسيقى دون ذكر اسمه، وذلك بسبب هجومه على أغنية قلب أسود للفنان بهاء سلطان الذي طرحها مساء أمس وهي من كلمات قمر.

وكتب أيمن بهجت قمر عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: في بعض الصغيرين في الحقل الموسيقي ما اتعلموش يعني إيه زمالة ما اتعلموش يعني إيه احترام والمفاجأة إنهم أقزام في المهنة.

وتابع: حقيقي بشفق عليهم من الغيرة لأنهم فعلا تحت وتحت أوي والناجح الشاطرهو اللي بيفضل باصص عليهم من فوق ربنا يهديهم.

وأضاف: بص يا حبيبي حضرتك لما شغل زمايلك ينزل من الأدب إن لو فيه حاجة ماعجبتكش تسكت لإنك هارينا أعمال رخيصة وساكتين، أنت تنصح نفسك تنفع نفسك تخليك في نفسك.

واختتم أيمن بهجت قمر: يعني أنت بتنصحنا عشان نبقى في مكانتك مثلا أنت بعيد أوي وبعيد عشان باصص على غيرك وبتلهث وراه عشان كده أنت ضئيل، ربنا يعينكم على نفسيتكم أنا سعيد لإني مش زيكم وعمري ما كنت زيكم.

وكان الفنان بهاء سلطان طرح أمس أغنيته الجديدة والتي جائت باسم قلب أسود وذلك عبر قناة شركة روتانا بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب ، وحققت الأغنية 64 ألف مشاهدة بعد طرحها بساعات قليلة.

أغنية قلب أسود من كلمات أيمن بهجت قمر وألحان وليد سعد توزيع وميكس وماستر جلال حمداوى تسجيل غناء مودي منير، ومن إنتاج شركة روتانا.

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب