بعد ردود الأفعال على أدائها.. أول تعليق من رحمة أحمد بطلة "الكبير أوي"

علقت الممثلة الشابة رحمة أحمد بطلة مسلسل الكبير أوي مع الفنان أحمد مكي، على ردود الفعل بعد عرض الحلقة الخامسة من المسلسل، وذلك عبر تدوينة طويلة كتبتها بحسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك".

 وقالت رحمة: "أنا مش عارفة أعبر عن إحساسي بالامتنان.. الحمد لله والشكر لله أي حاجة حلوة حصلت أو اتقالتلي ده كرم كبير أوي من ربنا يمكن أكبر من اللي أستحقه.. عاوزة أقول ٣ نقط، الأولى وهفضل أقول البوقين دول كل ما حد يشاور النقطة دي أن فنانة زي دنيا سمير غانم لا تقارن بحد.. أنا مش حد خالص.. أنا من فانز دنيا سمير غانم.. لأن لو اتحطينا في مقارنة من المؤكد أني أنا اللي هبقى خسرانة".

وأضافت: "النقطة الثانية.. بعد توفيق ربنا أن فنان زي أحمد مكي يدي مساحة لحد يقول حاجة مبتحصلش من أي فنان موجود عالساحة، الراجل ده عنده اللي يكفيه وزيادة أنه يسيب فنان قدامه يقول وهو سايب إيده، هما اتكلمت عنه مش هوفيه حقه فنيًّا ولا إنسانيًّا، والمبدع أحمد الجندي ميتخيرش عنه، يسيبك تقول، ويعليك ويركبلك شغل وذكي يعرف يطلع ضحك من أي شخصية ويحطها في مكانها الصح".

واكملت: الثالثة.. ليك انت يا حبيب قلبي، أخويا الكبير الداعم المستمر بكل الطرق، صادق في فرحته، أنا مهما حكيت عاللي عملته معايا عشان أوصل أني أبقى في عمل من أهم الأعمال في رمضان مش هكفي فيك كلام، شكرًا أحمد أمين الأخ والفنان والإنسان أنك دايمًا جنبي، أحمد أمين.. أحمد مكي.. أحمد الجندي.. انتو مكسب لأي فنان ولأي شخص وبشكر ربنا دايمًا أن ربنا كتبلي أني أعرفكو".

وأنهت حديثها قائلة: "وشكرًا لأي حد دعمني حتى لو بكلمة كويسة وبالأخص صلاح الدالي.. فنان هياخد حقه كويس جدًّا ويستاهل أكتر بحبك يا صلوحة.. شكرًا لأي حد وقف جنبي واللي اداني ضهره وربنا لأوريك".

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب