شيرين عبد الوهاب : حسام حبيب دلوعة أمه وأنا عايزة راجل

كشفت الفنانة شيرين عبد الوهاب وخلال الجزء الثاني من حوارها مع الإعلامية اللبنانية نضال الأحمدية أن رد حسام حبيب على شائعات انفصالهما سابقا كان في الأصل رد والدته واصفة إياه بأنه "ابن أمه" قالت شيرين عبد الوهاب " حسام حبيب دلوعة أمه وأنا مش عايزة ولد ابن أمه عايزة راجل يحتويني وأنا مش عايزة اتكلم عنه تاني لأنه أخد أكتر من حجمه مش عايزة أغلط فيه" وأضافت شيرين عبد الوهاب "حسام خلاص مبقاش موجود في حياتي علشان اتكلم عنه.. دا الحيلة الدلوعة اللي عايز كلمته مسموعة"، مستعينة بكلمات أغنيتها الجديدة "الحيلة الدلوعة".

وأشارت شيرين عبد الوهاب إلى أنها تزوجت حسام حبيب دون أن تعيش معه قصة حب لأنها إرادة الله وأضافت "قولتله مش عاوزة أتجوز ولد علشان أنا هبقى في علاقة ماما وأنا زهقت من دور ماما عايزة أكون سندريلا برنسيسة ولا مرة عشت كحبيبة وأنا رضيت بس للأسف رضينا بالهم والهم مش راضي بينا ولا بحياتي راجل أداني أكتر ما إديت له" وتأتي هذا التصريحات بالتزامن مع الظهور الأول لشيرين عبد الوهاب بعد أزمة انفصالها عن زوجها حسام حبيب في مهرجان "أم الإمارات" المقام في أبو ظبي.
وكانت شيرين خطفت الأنظار في الحفل بظهورها وهي حليقة الشعر، مما شغل الجمهور إن كانت تمر بظروف نفسية صعبة بعد طلاقها أم مجرد نيو لوك، لتخرج بعدها شائعات تؤكد أنها تعرضت للضرب والتعنيف على يد طليقها وهو من قص لها شعرها! ولكنها نفتها مؤكدة أنه قرارها ولا داعي لظلم الأبرياء.
وقبل ظهور شيرين بساعات على المسرح ظهرت في فيديو وطمأنت جمهورها عليها وقالت أنها تشعر بالقوة من خلال دعمهم لها.

 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب