ايتن عامر تتلقى رسائل تهديد: لا منصب بينفع ولا فلوس

 

كشفت الفنانة آيتن عامر عن تلقيها رسائل تهديد وذلك عبر حسابها بموقع فيس بوك قالت عامر "هو أنتم مش قادرين تبعتولى رسايل التهديد من جوة مصر عشان عارفين إن ليها كبير وفيها قانون، فبتجيبوا أرقام من برة مصر تبعتولنا بيها رسايلكوا الهبلة دي! طيب يلا بينا بقى البلد دي بلد قانون واللي ماشي صح وليه حق هياخده لو كان عند مين.. لا منصب بينفع ولا فلوس.. صوت الحق عالي ومسموع وحتى لو عرفتوا تسكتوا شوية ناس تمامهم فلوس في 4 مش هتقدروا عليهم وكله هيبان والحق هيظهر اللي معاه ربنا بيمشي على المياه»

يذكر أن آيتن عامر قدمت إحدى حكايات مسلسل "زي القمر" والتي حملت عنوان "أنا قبلت" وشاركها البطولة تيام قمر، عابد عناني، محسن منصور، لبنى ونس وغيرهم نخبة من النجوم ومن إخراج معتز حسام ظهرت آيتن عامر بشخصية "ليلى" في أحد المشاهد وهي تتحدث في بث مباشر عبر فيسبوك، عن التعليقات السلبية التي تلقتها عقب إعلانها اختطاف ابنها واختفاء زوجها في ظروف غامضة، وطلبها للمساعدة أكدت في المشهد أنها لم تتفاجىء بالتعليقات السلبية لأنها مشتركة في "جروبات" فيسبوك وتعرف كيف يستغل البعض مشاكل الآخرين لإخراج عقد النقص لديهم.


علقت آيتن عامر على الفيديو الذي نشرته للمشهد وكتبت: " مأساة كل بنت دخلت تسأل عن حاجة فى جروب للبنات فقط بشوفها بعينى كل يوم ، الكلمة الطيبة صدقة بلاش ننصب المحاكم لبعض و خلونا قلبنا على قلب بعض، الكلمة سلاح أحيانا ممكن يدبح".

 

 

هو انتوا مش قادرين تبعتولى رسايل التهديد من جوة مصر عشان عارفين ان ليها كبير و فيها قانون ، فبتجيبوا ارقام من برة مصر...

Posted by Ayten Amer on Friday, September 17, 2021

 

 

أضف تعليقا