نجاة ابنة احمد بدير وحفيدته من حريق هائل 


شاركت سارة ابنة النجم الكبير احمد بدير اصدقائها ومتابعيها عبر حسابها علي موقع التاصل الاجتماعي فيسبوك بمجموعة من الصور لمنزلها بعد ان تعرض لحريق هائل قضى علي الكثير من اثاث منزلها . 


وعلقت سارة علي الصورة وكشفت تفاصيل هذا الحريق وقالت "الحمد لله خفي الألطاف الذي نجانا من المهالك ومن سوء المنقلب ولطف بيا انا وبنتي فى اللحظه المناسبة من حريق كبير فى شقتي بسبب انفجار مكيف واحنا نايميين امبارح ..الحمد لله على كل حاجه وأي حاجه ممكن تتعوض بإذنك يارب طالما انا وبنتي طلعنا بسلام" .


واضافت "خلي بالكم قوى من التكيفات يا جماعه خصوصًا اليومين دول وبلاش تناموا وانتم مشغلينها وربنا يسترها علينا وعلى اهالينا وعلى ولادنا جميعا يارب.. اسفه على بشاعه الصور بس دى تذكره ليا عشان دايما اعرف ربنا بيحبني انا وبنتي قد ايه وحمانا ونجانا من ايه. الف حمد وشكر ليك يارب". 


وقام بعد ذلك والدها الفنان احمد بدير بالرد علي بعض الشائعات التي انتشرت حول ابنته وحفيته وقال في منشور له " نفيا لأي شائعات الحمدلله قدر الله و ما شاء فعل.. ابنتي سارة احمد بدير و حفيدتي بخير و لم يتعرضا لأي إصابات بعد حريق في شقتها بسبب ترك مكيف الهواء يعمل بشكل مستمر.. خلوا بالكم و متسيبوش التكييف شغال و انتم نايمين في هذا الوقت تحديدا نظرا لظروف الطقس ربنا يحمينا و يحمي اولادنا جميعا.. قدر الله و ما شاء فعل و الحمدلله علي كل حال.. و اي حاجة ممكن تتعوض و الحمدلله انهم بخير".  

 

 

الحمد لله خفي الألطاف الذي نجانا من المهالك ومن سوء المنقلب ولطف بيا انا وبنتي فى اللحظه المناسبة من حريق كبير فى شقتي...

Posted by Sara Bedair on Saturday, July 24, 2021

 


 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب