شيرين عبد الوهاب تحسم الجدل حول علاقتها بزوجها حسام حبيب وتتجاهل الردّ على والده

من خلال تسجيلين صوتيين اختارت النجمة الكصرية شيرين عبد الوهاب الردّ على كل ما تم تداوله منذ يوم أمس وله علاقة بحياتها الخاصة، خصوصا التسجيل الصوتي الذي انتشر لوالد زوجها حسام حبيب يوم أمس.

وطمأنت شيرين عبد الوهاب في التسجيل الصوتي الأول عبر حسابها على "تويتر" الجمهور عنها قائلة "عايزة أطمن كل الناس يلي بتحبني وكل الناس الكويسين انو أنا بخير ومافيش أي نوع من أنواع الخطر عليي وعلى حياتي".

وتابعت شيرين في التسجيل الصوتي الأول "بالنسبة لما حصل ما ينفعش أرد عليه بكلمتين فاسمحولي أقلكم انو حسام زوجي يلي أنا معشراه ده انسان من أنظف رجال الدنيا وانسان محترم وانسان متربي ويحبني أكثر من نفسه وما يستاهلش أبدا منكم كم القسوة ده وأنا مدياكم العذر علشان ما تعرفهوش".

وأضافت "الراجل يلي ربنا حطه في طريقي في وقت كنت في مدمره هو بنالي شخصيتي وخلاني بقيت أعرف أتكلم ورجعني لنفسي تاني الثقة حسام ربنا هو يلي بعتهولي وربنا ما بيعمليش حاجة وحشة ".

وفي التسجيل الصوتي الثاني قالت شيرين " "مافيش توكيلات باسمه والفيز بتاعتي مش معاه وكل الكلام مش مزبوط .. وزوجي راجل متأصل وابن ناس وابن عيلة محترمة قوي وما يقبلش أنه حد يتكلم عنه كده لا هو ولا أمه".

وتابعت "حسام راجل والناس يلي زيه ما بقاش موجودين وخلي الناس تفهم بالعقل نحنا بقالنا 4 سنين متزوجين لو عاوز يستفيد مني كان عمل حتى غنوة سينغل لنفسه لكن الناس برضو لازم يكون عندها عقل وتشوف الراجل ده صايني وصاين عيالي وكل الناس بتختلف لكن هو بيحبني أكثر من نفسه وربنا مديني مؤشر وقلب وحاسة انو بحبني وحاسة معاه بالأمان".

وختمت تسجيلها قائلة "حسام فادني وما ضرنيش وكفاية أنه طلع من حياتي كل الناس يلي كانت بتستغلني بجد وكل الثعابين يلي بحياتي وكل الحاجات الفاسدة".

أضف تعليقا