شاهدوا كيف أصبح خالد ابن ليلى علوي

استعادت الممثلة المصرية ليلى علوي ذكرياتها مع ابنها خالد من خلال نشر مجموعة صور من مرحلة طفولته وحينما أصبح شابًا.

ليلى شاركت الصور عبر حسابها بـ"انستغرام"، أرفقتها برسالة طويلة لـ خالد قائلة: "أكتر لحظة بلاقي نفسي مش عارفة اتكلم أو أعبر عن اللي حاسة بيه هي اللحظة اللي بتكلم فيها عنك عن ابني وسندي وضهري في الدنيا ".

وتابعت ليلى: "بيتهيألي كل أم بتحس كده ناحية ولادها وبالذات لما يبدأوا يكبروا ومسؤوليتهم تتحول لصداقة وصحوبية وأوقات حلوة بنتشاركها زي الصحاب ".

 

وختمت: "خالد صاحبي وأخويا وابني وأقرب إنسان ليا في الدنيا وحبي ليك أكبر بكتير من كل اللي ممكن يتكتب، بادعيلك بالنجاح والسعادة والرضا والصحة وإن ربنا يديلك كل اللي بتحلم بيه واكتر".

ومؤخرًا استرجعت ليلى علوى ذكرياتها مع عدد من عمالقة في تاريخ الفن منهم الفنان محمود حميدة، بالإضافة إلى 4 فنانين رحلوا عن عالمنا تباعًا، هم أحمد زكي، نور الشريف، محمود عبد العزيز، فاروق الفيشاوي.

وعلقت النجمة ليلى علوي على الصور التى نشرتها وكتبت في رسالة لمتابعيها : "حبيتوا أي ثنائي فيهم أكتر"، حيث عملت مع كل هؤلاء النجوم بأكثر من عمل فني خلال مسيرتها تميزت فيهما بنجاح كبير وثناء من قبل الجمهور.

وفي سياق آخر تعود ليلى علوي إلى السينما بعد غياب 4 سنوات بفيلم "ماما حامل"، المقرر عرضه العام الجاري، وتدور أحداثه حول أسرة من طبقة غنية يتعرضون للعديد من المواقف الكوميدية، ويشارك في بطولته بيومي فؤاد، محمد سلام، سامي مغاوري، ومن تأليف لؤي السيد وإخراج محمود كريم.

أضف تعليقا