الجمهور يتنمّر على ابنة بسمة وهبي وهي ترد: وراء صور المشاهير الكثير من المتاعب

علقت الإعلامية بسمة وهبة على التعليقات الجارحة التي وصلتها من المتابعين على صورها مع ابنتها خلال القيام بالتسوق معا، وعبّرت عن استيائها من المتنمرين، وقالت إن كل ما يراه الجمهور من صور للمشاهير ورائها الكثير من المتاعب والكواليس غير السعيدة.  

 

وكشفت وهبة أن ابنتها أصيبت بفيروس كورونا منذ ثلاثة أسابيع وكانت تخضع لعزل تام في دبي قبل تعافيها وقدومها إلى مصر.  

 

وشاركت بسمة متابعيها بفيديو لها عبر حسابها في موقع "إنستغرام"، خلال تواجدها في إحدى العيادات الطبية، وأرفقتها بتعليق:"عشان المتنمرين اللي مستكترين إني خارجه أنا وبنتي بنتفسح هذا ما وراء الكواليس التي لا يراها صم وبكم القلوب والعيون.. قبل الفسحة بنج ومنظار ومشكلة ع الأحبال الصوتية وإنذار بفقد الصوت بسبب السترس وإجهاد العمل".  

 

وتابعت: "ده نفس اليوم اللي اسكترتوا رفاهيته عليا أنا وبنتي اللي كانت ف دبي ليها 3 أسابيع عندها كورونا وأنا ممنوع ـقرب ولا اشوفها وكانت ف عزل تام! إيه رأي المتنمرين لو بعد إذنهم ومايضايقهمش إني أخرج بنتي وارفع معنويتها ومعنوياتي .. أنا قلت لكم قبل كده حيتنا مش الصورة اللي بتشوفوها ..دايماً الصورة وراها صورة لم ولن تروها..شوفوا بس المنظار اللي مسكاه الممرضة ورا الكرسي كل ده كان ف فمي بردوا صورة ورا صورة ورا صورهة ودي حياتنا اللي انتوا قاعدين بس تتنمروا وتنظروا علينا #لا_للإهانة".  

أضف تعليقا