والدة حمو بيكا تتوسل لهاني شاكر "أنا أسفه" 

حل مغني المهرجانات حمو بيكا ووالدته ضيوفا علي الإعلامية ريهام سعيد في برنامج صبايا الخير الذي عادت من خلاله للشاشات مجددا، وحرصت والدة حمو بيكا علي توجيه رسالة للمطرب ونقيب المهن الموسيقية هاني شاكر، تطالبه من خلالها بالعفو عن نجلها وعدم مقاضاة ووضعه بالسجن وقالت خلال البرنامج  "أرجوك متحبسهوش.. حمو مستنى ابن صغير عايز يربيه، أنا بدعيلك في كل صلاة، أنا آسفة أنا آسفة أنا آسفة.. متحبسهوش أنت معاك زيه". 


وأضافت "أنا لو عليّا أخد السنتين أنا وابني لأ.. حمو مدخلش سجون ولا أقسام قبل كده، ابني لسه عريس ولسه متجوز، ده ربنا بيسامح العبد مش هيسامح؟ هيقول إيه تاني أكتر من أنه اتأسف أكتر من مرة؟ إحنا والله طول عمرنا بنحب أستاذ هاني شاكر".


ومن ناحيته قال حمو بيكا في البرنامج أنه اعتذر وتأسف عدة مرات لهاني شاكر وأنه يعترف بأن ما قام به كان خطا وانه يخاف بالفعل من السجن لان زوجته حامل خلال الفترة الحالية ومن الصعب عليه أن يولد نجله وهو في السجن. 


  ووجه حمو بيكا اللوم علي الموسيقار الكبير هاني مهنا بعد ان هاجمهم بعد حضور حفل زفاف نجلته هنادي، ولكنه اعرب عن سعادته برد فعل الفنانة هنادي مهنا والتي خرجت ودافعت عن تواجدهم بحفل الزفاف . 
 

 

أضف تعليقا
المزيد من مشاهير العرب