بالفيديو.. تغير ملامح وجه ريهام سعيد بعد خضوعها لعملية تجميل

شاركت الإعلامية ريهام سعيد جمهورها ومحبيها عبر حسابها الرسمي علي موقع تبادل الفيديو والصور إنستقرام بمقطع مصور من داخل أحد عيادات التجميل وتحدثت عن عمليات التجميل التي يقوم بها عدد كبير من نجوم الفن بسبب إخفاء بعض العيوب التي من الممكن أن تظهر عليهم وذلك إرضاء لجمهورهم.

وأضافت إنها متواجده في عيادة التجميل كي تزيل "تاتو الحواجب" الذي قد رسمته منذ فترة وإنها أخطأت عندما قررت أن تقوم بعمل هذا الشئ ولكنها بحثت عن طبيب تجميل مصري يزيل لها هذا الوشم.

وكان الإيقاف الذي تعرضت له الإعلامية ريهام سعيد قد رفع عنها منذ أيام ووجهت ريهام يومها رسالة قالت من خلالها "انهارده  ماسمعش ولا اشوف حد بيكتب الاعلاميه الموقوفة مابقتش موقوفه و السنه دي كلنا قعدناها في البيت مش انا لواحدي و عدت السنه بسلام يالا افرحوا معايه بالبدايه الجديده والي جاي كله خير و نجاح انا متاكده لان ربنا كبير و عظيم . يا بلدنا يا حلوه بالناس الحلوه . بحبكوا اوي".

وكانت ريهام سعيد أشادت بموقف سيدة القطار التي أشتهرت إعلاميا بعد موقها مع مجند القوات المسلحة وقالت عنها " الست دي عظيمه هي دي مصر الي انا عشت احبها هما دول الناس الي انا عشت لخدمتهم و حافضل في خدمتهم هما دول الي بقول عشانهم تحيا مصر و حافضل اقول تحيا مصر بشعبها . الست دي ادت درس للجميع مش محتاج فلوس عشان تبقي بني ادم و مش محتاج تعليم عشان تبقي بتحس . بالنسبه للكمسري الي مش عايز يطير الافيونه و النجوم الي بيتريق عليها ده مجند في جيش مصر يا باشا فوق و احترم نفسك و تحط ايدك جنبك و انت بتكلمه . تحيا مصر تحيا مصر تحيا مصر و تحيا امهات مصر . بحبك يا مصر اوي عشان ناسك الطبيين الجدعان". 

 

 

أضف تعليقا