شقيق ياسمين عبد العزيز يفضحها: "خليتي سمعتنا على كل لسان"!

هاجم الفنان الشاب وائل عبد العزيز شقيق ياسمين عبد العزيز أخته بسبب ارتباطها بالفنان أحمد العوضي، وكتب «بوست» قال فيه إنه وقف جنبها في مواقف مختلفة في حياتها وأضاف: «لكن هنهرتل وتروحي تعرفي واحد أصغر منك بـ10 سنين لا من سنك وتتصوري صور مالهاش أي لازمة على حساب سمعتك وسمعتنا، لا، محدش هيسمح، من إمتى وإحنا بنعمل أعياد ميلاد وتنزل على السوشيال ميديا؟! من إمتى الناس بتجيب في سيرتنا ونقعد نتعاكس على السوشيال ميديا؟!».

وتابع وائل: «ومع ذلك حياتك وإنتي حرة فيها، أنا هتكلم على الشق اللي يخصني، إنتي مقاطعة كل العيلة عشان تعملي اللي على مزاجك، إحنا دلوقتي عايزين نفهم العلاقة دي إيه ورايحة على فين».

 

اقرئي ايضا : بالفيديو: وليد توفيق يرفض مصافحة المعزين بعزاء والدة جورج وسوف بسبب الكورونا

 

وأضاف: «أما بالنسبة للأخ اللي ماشي وراكي في كل حتة وشايفك البيضة الدهب اللي هتفقسله كل يوم... أحب أقولك يا راجل لما تيجي تدخل بيت تدخله من بابه يا راجل!! وتقعد مع رجالة البيت!!... دي الأصول وده الاحترام... وطبعاً لأنك عارف إنك مرفوض رفضاً باتاً فعمرك ما هتعمل ده

ومعندكش غير طريق الشمال اللي إنت سالكه من سنين مع بنات الناس!!... أنا من رأيي كفاية عليك البطولة اللي أخدتها والعربية المرسيدس الهدية، وتركز في شغلك وتسيبنا في حالنا لأن طول عمرنا في حالنا ومحدش سامع عننا حاجة وملوش لازمة جو الصور والمعاكسات ده، وأنا مبخفش من تهديد حد».

وأثار منشور وائل جدلاً واسعاً على مواقع التواصل الاجتماعي، واحتل صدارة الترند على «فيسبوك» وتويتر.

 

اقرئي ايضا : بالفيديو: أول ظهور لفريدة سيف النصر بعد شائعة إصابتها بمرض السرطان

 

أضف تعليقا