فتاة تنصب على احمد السعدني.. فهل نجحت؟

حرص الفنان أحمد السعدني على توعية جمهوره ومحبيه وأصدقائه من الوسط الفني من إحدى الفتيات التي اتهمها بالنصب بعد أن قامت بالتواصل معه وطلبت منه أن يساعدها مادياً بسبب مرض والدتها.

حيث أرسلت هذه الفتاة رسالة لأحمد السعدني قالت من خلالها «صباح الخير أستاذ أحمد أنا بعت لفنانين ومشاهير كتير دون ذكر أسماء محدش عبرني يمكن علشان مافيش كاميرات مثلاً أو إعلام هينقل مساعدتهم مع إني معنديش مانع إني اتصور حتى وهم بيساعدوني بس حد ينقذ أمي أبوس إيديكم هتضيع مني واقفة قدامها عاجزة وجاتلي قرحه ف العين من كتر العياط... أرجوك اقف جمبنا».

 

اقرئي ايضا : صور من حفل عيد ميلاد منى زكي وأحمد حلمي في منزلهما

 

واكتشف بعدها الفنان أحمد السعدني أن هذه الفتاة مجرد نصابة، وأنشأت الحساب منذ فترة قصيرة، ورد على رسالتها قائلاً «أنا مش فاهم إنتي ازاي كده يعني أنا حد من طرفي كلمك وكنت جايلك إسماعيلية مخصوص ودلوقتي من ساعة كاتبة لإبراهيم وأصلاً الحساب معمول الشهر ده بس أنا آسف إني ضيعت وقتي».

ودافعت هذه الفتاة عن نفسها وردت على أحمد السعدني وقالت «أنا إنسانة متعلمة وحافظة القرآن ومكذبتش في حاجة ولا عايزه حاجة ولا هحتاج بني آدم في حين أن كل ثانية بغرق اكتر»، وحرصت على توجيه الاعتذار لأحمد السعدني وكافة متابعينه وقالت «أنا مش عارفة أقول للناس المحترمين إللى عماله تحاول تساعدني دي إيه والله من كل قلبي ربنا يفرحكم ويسعدكم ويبارك ف ولادكم واهاليكم... يااااارب بقى يرد مش عارفه ليه كان عندي حسن ظن ف الله أنه هيرد عليا ومش هيتجاهل بحسه محترم غير الباقيين ياااااااارب اقف جمبنا».

أضف تعليقا